Regulamin

Regulamin sklepu internetowego beeconcrete Maja Rudnik (działalność nierejestrowana), ul. Braille’a 27/42, 76-200 Słupsk. 
Regulamin określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży oraz płatność online, a także zawiera informacje dotyczące Sprzedawcy, Sklepu oraz prawa Konsumenta.


§ 1. DEFINICJE

Konto –uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument –konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący –każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin –niniejszy regulamin.

Sklep –sklep internetowy https://www.beeconcrete.pl/.

Sprzedawca – Maja Rudnik (działalność nierejestrowana), ul. Braille’a 27/42, 76-200 Słupsk, adres e-mail: kontakt@beeconcrete.pl

§ 2. ZAKUPY W SKLEPIE

1.Do złożenia zamówienia w sklepie niezbędne jest posiadanie konta e-mail oraz możliwość dokonania płatności online.
2.Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi i ostatecznymi cenami za towar
3. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
4. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
5. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
7. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
8. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
9. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
10. Towar może nieznacznie różnić się rozmiarem, kształtem lub kolorem. Różnice są naturalnym i oczekiwanym efektem ręcznie robionych produktów.

§ 3. PŁATNOŚCI

1.Za złożone zamówienie można zapłacić:
a) płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności. Płatność online obsługuje firma AUTOPAY
b) przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy: 55 1140 2004 0000 3102 7652 2074

2. Możliwość użycia określonych form płatności może się różnić w zależności od kraju Kupującego.
3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
4.Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
5.Sprzedający wystawia fakturę na indywidualną prośbę klienta pod koniec miesiąca, w którym zawarta została umowa sprzedaży.

§ 4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 Dni roboczych plus czas dostawy zależny od kraju Kupującego oraz wybranej formy dostawy. Szczegóły dotyczące czasu dostawy dostępne są na osobnej stronie Sklepu.
3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa: Polska
6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
a) inPost
b) firma kurierska
7. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie.

§ 5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a) w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
b) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
c) w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych – od dnia zawarcia tej umowy. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy – Klient pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru do Sprzedającego oraz ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczenie tego towaru do Sprzedającego w nienaruszonym stanie.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, za wyjątkiem kosztów dostarczenia nie później niż 14 dni od dnia, w którym
Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
3.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
4.Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres podany w Regulaminie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
6. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
8. W przypadku uszkodzenia towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niedokonywania zwrotu wpłaconej przez Klienta ceny zakupu lub stosowne jej obniżenie.

§ 6. REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
b) Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
c) Żądać usunięcia wady. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
3. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Braille’a 27/42, 76-200 Słupsk
4. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
5.Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

a) mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;

b) pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;

c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


§ 7. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
3. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

Shopping Cart
Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Polityka prywatności.
Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj zgody na pliki cookie
Niezbędne pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą. Więcej informacji o wykorzystywaniu plików cookie oraz informacji przez Google znajdą państwo pod adresami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=pl oraz https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl#types-of-cookies. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania podstawowych funkcji witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą. Więcej informacji o wykorzystywaniu plików cookie oraz informacji przez Google znajdą państwo pod adresami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=pl oraz https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl#types-of-cookies.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.

Brak plików cookies.

Brak plików cookies.

Zapisz Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Scroll to Top

Zapisz się i bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w moim sklepie!🔥